FoLLoWeRs nUaZrA


I made this widget at MyFlashFetish.com.

">

Wednesday, January 12, 2011

kaMu pErLu tAhU

Kadang-kadang kamu bising tengok aku degil, nakal.

Kadang-kadang kamu fikir aku bakal mencari yang lain.

Kamu kata kamu takut aku hilang pada dia.

Tapi kamu perlu tahu, dalam hati aku hanya ada kamu.



Kamu takut aku menoleh pada kenangan lalu.

Kamu perlu tahu, kalau pun aku menoleh ke belakang, aku hanya mahu mempelajari sesuatu.

Bukan untuk menagih cinta dia dan menyuburkan kenangan lama.



Kalaulah kamu boleh lihat hati aku.

Kalaulah cukup lagu-lagu yang aku dendangkan buat kamu tahu malam tadi.

Aku harap kamu sedar apa yang aku maksudkan.







Terima kasih kamu.
Terima kasih buat kamu kerana menerima aku dulu..
tapi sekarang
maafkan aku..kalau aku buat ko kecewa..



NUAZRA: Sedang dalam keadaan emosi yang kuat dan tertekan..
                  



No comments:

Post a Comment