FoLLoWeRs nUaZrA


I made this widget at MyFlashFetish.com.

">

Saturday, December 4, 2010

mAsIh lAgI DaLaM iNgAtAn..


tajuk semalam pasal perpisahan..tajuk ary niey aq nak ceritakan pasal aq ngan dye...
cinta memang meyakitkan...
27 oktober 2010
tamatnya hubungan aq dgan si dye...
emmm...memang menyedihkan..terkilan pon ada...
hmpir tiap2 mlm aq menagis..
xp pepe pon hidup mesti diteruskan jugak...
kata orang kumbang bukan se ekor...
hahaha..
dulu aq sayang sangat 2 ngan dye niey,best giler klu bersama dgan dye..
dye niey baik.chumel gak ar,kelakar pon ada...kadang2 romantik sangat..
huhuhuhu
aq kenal ngan dye masa dye keje sama2 ngan aku kat kedai kek,xp dye bahagian belakang buat roti...
chef la konon nye 2...
tak lama pas 2 dye benti keje coz dye kne balik kampung dye..
tak thulah pasal apa...emmm
xp kte owg still lagi men mesej kat fb...tiap2 mlam gak ar aq on9...
mesej pnya mesej tibe2 tmbul plak rasa sayang..huhuhu..
malu aq kowt...
tapi sayang dah suratan takdir.
hubungan aq ngan dye tak lama..perpisahan jgak kesudahanya..
memang dah ditakdirkan aq ngan dye tak ada jodoh..
aq pon tak thu kenapa harus jadi begini...
aq pasrah...aq redho...aq tabah menerima perpisahan ini...






hatiku berkata..
awk..saya nak mintak maaf sangat2 seandainy saya ada menyinggung or meyakiti hati awk
sye tahu saya dulu memang degil..suke lawan cakap awk..terukkan saya..
bukan apa..sye suka sangat tengok awk marah..kekekek...chumel sangat...
saya hope awk bahagia dgn kehidupan awk...
sye rse skang sye dah bleh time perpisahan niey...
sye tahu..awk terlalu banyak kisah silam yg awk hadapi...
terlalu bnyk kekecewaan yg awk alami...


No comments:

Post a Comment