FoLLoWeRs nUaZrA


I made this widget at MyFlashFetish.com.

">

Friday, December 3, 2010

pErAsAaNkU

rindu....sayang.....resah.....sume ader...mungkin nie lah diri aku sebenarnye...aku x ske luahkan persaan marah aku, dendam aku, dan ape2 la persaan yang mazmumah dalam blog aku nie...sbb segala silap boleh di maaf kan dan x perlu la kita nak simpan and luahkan kat sini....satu bumi nie leh baca....SEDANGKAN NABI MAAFKAN UMATNYA.....ALLAH MAAFKAN HAMBANYA...bayangkan la...ALLAH yang maha pencipta pown maaf kan bende yang dicipta nya...kenape bukan kita??...

so entry kali nie bukan nak cite sal bende 2...aku nak cita kan pasal "HARI"...hari ini bukan hari semalam..hari yang cerah belum tentu akan cerah selamanya...begitu gak aku...manusia nie berubah-rubah...aku x dapat nafikan...aku nie pown berubah2....kejap jahat...kejap baek....n aku bukan lah jahat...standard la remaja2 mesti la nakal skit...baru la enjoy hidup....TP jangn kita jadi jahat sudah la...nakal ja oke....

No comments:

Post a Comment