FoLLoWeRs nUaZrA


I made this widget at MyFlashFetish.com.

">

Sunday, March 20, 2011

hArI aHaD yAnG MeMeNaTkAn

AKTIVITI HARI AHAD

7:00a.m =  bangun pagi cuci kereta,kemas rumah,basuh baju
8:00a.m =  mandi..lepas mandi g seterika baju jap..
9:00a.m = pas abes seterika..bersiap-siap nk gie kenduri kawin pulak...
10.00a.m = dah siap pakai baju.. tggu  mbe call plak(mbe:ello dah siap blom..lau dah siap jom ar gerak)
(aku:ok beb jap ag aq dtang)
10.30a.m =  gerak gie knduri..ambel masa 20 minit  nk smpai rumah kndurinye..
11.00a.m = sampai umah kenduri...cari parking pnyelah susah..aleh2 terpaksa ambek parking jauh..aduyai kene jalan kaki pulak...huizzzzzz...
11:30a.m = makan nasi minyak..huhuhu...melantak bukan men bnyk lagi aku..heheh...biakn jnji perut kenyang...
12:00p.m =pas abez makan,trus masuk umah..lepak lam umah..tunggu pegantin datang...
1:30p.m =pegantin dah sampai..fuhh lawa..bagai pinang belah tiga..heheheh...amek gmbr ngan pegantin..heheh...mbe tnye aku..(mbe;ko ble lagi)(aku;perh aq lak,ko 2 yg kawin dulu..dah ada calon,aq single ag..belom sampai seru ag..kukuikuikui)
1:40p.m =perut pon dah kenyang..bergambar pon dah..apalagi balik umah la..
setibanya dirumah...
mak:rin jom g teluk intan..shoping barang dapur
aku:(dalam aty..aduyai penat xilang ag dah kne kuar)ok mak jom la...
2:30p.m = dah sampai teluk intan..pegi shoping barang dapur kat TF VALUE..shoping pnye shoping skali bayar kene RM500..terkejut la sikit..heheh..kering aku bulan niey...aduyaiiii...hehehe...
3:00 p.m =drive bkan men laju lagi..heheh..sampai umah kul 3 beb..heheheh..alhamdulilah selamt jgak...
kene gak marah ngan mak xd...aq ckap la..lau bwak slow nty ngantuk..lagi bhye..
pandai aku tembelang..heheheh
3:30 p.m =call mbe(aku:wani teman an aku jmpe faris kat kfc leh tak..aku dah jnji ar ngan dye nk bnje kfc)(mbe:ok beb..xdew hal..boleh jew)(aku:thank beb)amek mbe at umah pastu pegi date ngan pakcik faris..hehehe(jgn marah yew)
4:30 p.m =dah abes date..gerak balik umah..sampai jew umah,,kemas baju masuk lam beg,,humban lam kete..
5:00 p.m =dah siap kemas semua...salam ngan mak.abah,adik2 semua..pastu gerak balik sungai besar...
6:00 p.m =sampai sungai besar...lmbt skit sampainye..coz jalan jem dari sabak bernam...
dah sampai sungai besar..jmpe mbe jap..g makan kat strawbery cafe...
7:00 p.m =abes makan..balik kedai jap..pastu gie kfc sungai besar..coz dah jnji ngan housemate nk bnje kfc sempena hari birthday dye...sampai kfc..perh bnyk nye orang..adesss kene la tggu barisan...aduiii
7:20 p.m =pas dah beli kfc.. balik kedai ..housemate nye ada kat kedai...dah bgi kfc kat dye..gerak balik umah sewa kat sungai besar...
7:30 p.m =yeah..dah sampai umah..aduiii penat gler...buka pagar nk masuk an kete...tgok keadaan umah..
mak aii mcm tongkang pecah umah..aduyai...eiii geram nye la....
apalgi dengan muka MARAH + BENGANG aku pon pegi dapur amek penyapu..sapu sampah..mop lantai..pas 2 buang sampah..huh..bengang betul..baru igat nk relax2..dah kene kemas rumah...huizzzzz penat gler...aduyaiiii...
8:00 p.m=kuarkan barang2 lam kete..bawak naik atas...perhhh..tuhan jela yg tahu betapa penat nye aku hari niey....masuk je lam blik..trus campak semua baju..aku pon boom apalagi terus campak kan badan  atas katil...nasib baik xroboh....
fuhhh lega..dapat jmpe tilam...

8:15 p.m =mandi jap..pas mandi buka laptop jap..tlis lam blog aktiviti aku hari niey...
hehehe..memang berbaloi penatnye...aduyaiiii...pas niey trus tido...

No comments:

Post a Comment