FoLLoWeRs nUaZrA


I made this widget at MyFlashFetish.com.

">

Wednesday, March 30, 2011

LaYaNzZ SeDiH JApP


bagaimana harus kita meneruskan
percintaan yang terluka masa lalu
andainya kau sendirian
dan kau masih lagi mencariku
disini aku menantimu
keragilah saat indah KAU dan AKU
waktu itu hidup kita romantisnya
kita pun berlari-lari
mengejar ombak di pantai kasih
AKHIRNYA AKU KAU TINGGALKAN
sejarah cinta ku yang lalu
oh hanyalah ujian bagiku
kiranya kau perlukan aku
ku masih ada di sini
seandainya aku tiada lagi
simpanlah cintaku 
di dadamu oh sayang....
cuba kau ingat kembali masa lalu
kasih ku teguh buat mu
walaupun ku terluka
namun ku bersabar dan masih menyayangi
andainya kau ada yang lain waktu
apalah daya ku lagi
terpaksalah aku membawa diriku
dan hanya tuhan saja yang mengerti

kala ku mengelamun sendirian
berderai air mata dipipiku
kerana terlalu pilunya hati
kau pergi dariku tanpa pesan

disudut hatiku yang terluka ini
terpahat namamu   (I * * M)
KAULAH KEKASIH




No comments:

Post a Comment