FoLLoWeRs nUaZrA


I made this widget at MyFlashFetish.com.

">

Tuesday, April 5, 2011

aPa nAk jAdI niEy..

assalamualaikum...haii 

apa nk jadi???
ohh ohh niey bkan tjuk lagu ali mamak yew..
yang niey tajuk tentang diri aku yg dah xbpe nk betul...
ermmm...nk tahu kew..
cer cite cer cite...
hhahaha..
aku gelak saja jew tue..xp sebenarnye aku ngah nangis,,,
hari niey aku bkak fb dye..
sebab aku rindu nak tengok dye...
bile aku tgok dye..mula la mata aku niey..ntah apa kene tah..
asyik nk berair jew...mybe bnyk mnium air kowt..
ermmmm...
walaupun sebernarnye dye dekat..xp aku rasa dye jauh sangat..(ceh ayat irony gler)
ermmm..ntah la..
aku niey pon satu..
dah tahu cenggeng (dye nye ayat)
yang pegi gatal nk bkak fb dye tue wat pew..
ermm..
memang gatal tangan betul aku niey...
ermmm nasib ko la labu...padan muka..
sapa suh cri masalah...
elok2 happy..tetibe ngis...
aiseyyy..mang xd nafikan pepuan niey mang cepat nangis..
(contahnye aku)
sensitip betul hati mereka.....
agak2nye..bile la aku boleh lupakan dye yew..
ermmm..berusaha la erin..
chaiyok chaiyok...
jangan jadi lemah la...
(kata hati aku)
ok my hati aku akan try...ko(hati) tlong aku yew...
kite sama-sama berusaha...


aku nak happy macam niey..
MySpace
aku tak nk jadi sedih cam niey lagi..

aku xnak nangis macam niey lagi...
ya allah tabahkanlah hambamu niey...
amin...

No comments:

Post a Comment