FoLLoWeRs nUaZrA


I made this widget at MyFlashFetish.com.

">

Friday, April 22, 2011

bEnGaNg..

hye guys..apa kabo..shat kew..
(ayat aku macam biasa nk tulis blog..ngeee)

ok..ok..
uits..mesti korang tertanya2,apasal entry aku kali niey bengang lak..hahaha...
cube korang tengok post2 aku yang lepas2 semua kisah sedih aku..cehhh..
ntah pepe tah aku niey..macam setupit pun ada..
dok g igat kat dye tue wat pew..huhuhu..
biarlah orang cakap aku bodoh kew bengong kew bangang kew..
ada aku kisah...ceh..
sebenarnye aku pon dalam poses nk lupekan dye niey la..slow..slow ar okey)

aishhh..ah sudah apa aku mepek niey..uhhh
ok berbalik tajuk kali niey "bengang"
(kenapa bengang niey kak oi)
ok nk citer ar niey...
aku niey ngah bengang tahap gunung berapi ngan makhluk kat tempat keje aku niey..
nme dye R*J....(orang nepal)..
dye niey  kat tempat keje klu tak gaduh ngan aku mang tak sah kowt..
boleh dikatakan dalam sminggu dekat 3,4 kali aku gaduh ngan dye..pas tue baik ar blik ...
macam hari niey..aku gaduh besar dgan dye..hahhah..
aku sound pnye la hebat ngan dye..baru dye tahu sapa aku...uhhh
dye niey klu kat tempat keje berlagak giler,konon dyelah supervisor,dyelah manager..
dasar xsedar diri...giler nak kuasa.xp xdapat pangkat pepe puh...cehhh...nyampah siot..
so ko tak yah ar nak control semua pekerja kat situ..sedar diri sikit
lagi satu ko tak yah ar nak masuk campur hal salegirl2 semua..hal salegirl semua bukan keje ko okey..
yang ko suke hati mak bapak ko nak sound2 dye orang tue pe sal..
mentang-mentang ar ah siang xdew..naik minyak lak ko erk...
igat sikit ar yang ko tu pendatang asing jew.gie balik ar tempat yang ko bnge2 sgat tu (nepal)
ada aku kisah...
lagi satu hal yang wat aku bengang sangat5 ngan dye niey...pasal mulut busuk dye niey la
orang2 yang rapat ngan aku benti..
keje nye tahu nak komplen-komplen orang jew..
nak tunjuk bagus la tue..xp ampeh..xdew sapa nk dgor ckap ko tue...
sebab dah terlalu lama menahan sabar ngan ko niey..aku pon komplen ar tentang semua peragai ko kat tempat keje..lagi2 time ah siang xdew..padan muke ko...bos pun dah tahu pasal ko..
skg ko puas hati..so ko tak yah ar nak bazir2 kan tenaga ko nk komplen2 owg lagi..
xdew sapa nk dengar.....igat sikit yew,,,

UHHHH

No comments:

Post a Comment