FoLLoWeRs nUaZrA


I made this widget at MyFlashFetish.com.

">

Sunday, April 17, 2011

kEjAdIaN HaRi sAbTu

hye guys..
ermmm..lme aku menyepi...
kini aku kembali..
kemana???
kembali berblog ar..
niey aku nk cte skit..cerita niey berlaku nye smalam..memandangk an semalam aku xsempat nk bkak blog
jadi hari niey ar aku nak cter...
semalm kedai tempat aku keje ttup awal..
memang lam sejarah ar kte owg dpat perintah ttup awl pukul 6.30 pm
coz ibu pejabat tmpat aku keje wat jamuan anniversary yang kew 25..
so semua cmpeny2 happy angel kne turun teluk intan(ibu pejabat kat stu)
jamuan dibuat kat dewan skolah san min...
jamuan nye start kul 8.00 pm..ah siang(manager) siow chin(super) raj(nepal)
dah gerak dulu..dye owg sume grak kul 7.00..
aku lak grak lmbt skit ar..coz aku nk ttgu waktu mghrib abez lue..bru grak..
pekeje2 yang len sume tak nak naik ngan ah siang..
so dye owg sume nk naik ngan aku..
aku,mey see,wawa,sokteng,spiderman(nepal), kte owg dalam kul 8.00 bru grak gie teluk intan....
tngah2 lam pjalanan...ada satu kejadian telah berlaku..nk tahu apa..
ce cite   ce cite..
masa tu aku singgah kat shell sabak bernam..nk isi mnyak kete...
salah aku jugak...lupe nk ttup lmpu kete..so kete aku xleh start..
bateri kene wink(btul kew aku eja niey)..perhh..haru betul wktu 2..
dah ar grak lmbt..kete lak wat hal..
nsib baik ar ada satu kmpulan india niey tolong kte owg..
dye cas bateri kete dye kew kete aku..akhirnya..dapat jugakar  kete aku start..
so kte owg pun cpat2 ar gerak gie teluk intan..
laju nye jgan cter ar..mne tak nye laju..dekat 20 pggilan aku dapat..sume nye tnye aku kat mana..pling bnyk pggilan dari siow chin ar..pnye ar aku gbra.apa lagi aku driff habis habisan..lau mak aku tahu aku bwk laju cm tu..compon kene bebel nye..
xp kome jgn cte ngan mk kau dah ar...
kte owg smpai teluk intan lam pukul 8.55 pm cm tue ar..
smpai sana sume owgdok tengok kte owg..tah tgok apa tah..aku ngan yang len2 wat derk jela..
ngeee...
kte owg sume pon dduk mkan..mkanan boleh tahan ar sedapnye..
(catering gulam rasul)
kat pentas aku tgok ada taukeh..duk bgi hadiah cabutan bertuah..
salah seorang salegirl tmpat aku keje (mey see)menang hadiah..ceh..hadiah kipas angin gitu..
dah abes mkn sume..kte owg lepak2 dulu...
cmpeny simpang empat,cmpeny bidor,ngan tetamu2 lain sume dah beransur pulang..(balik tido)
cume tinggal cmpeny sungai besar jew yang belom blik2 lagi(cmpeny aku)..kte owg grak blik lmbt skit ar..
coz kte owg wat sesi tangkap gmbr skit..cehhh...


niey ar salegirl2 tempat aku keje..
dari kiri..meysee,wawa,siowchin,aku,sok teng

ngee3..yang niey lak aku ngan siow chin...
siow chin niey housemate aku..teman tido aku..cehh

aku ngan wawa...


ha..gmbr niey aku suke..klu kwang nk tahu..niey ar pekeje2 sungai besar...
dri kiri bju itam meysee,aku,siow chin,raj,wawa,sokteng..yang kat blakang bju ijau 2..ah siang..
yng kat depan niey la spiderman

haa..
tengah2 syok tngkap gmbr..tibe2 bos aku la nk join..cehh...
yang 2 owg kat blakang bju pink ngan bju biru tu ar bos aku...
ngee..sporting btul bos mse tue..ngeee..

sungai besar happy angel...
gmbr niey berterabur skit..fotograp nye xreti tgkap gamakny..cehhh




dah tamat sume sesi tgkap gmbr..kte owg pon gerak blik sungai besar..
siow chin ngn ahsiang xblek skli..dye owg tido teluk intan..
perhhh..mkin parah..raj yang xd ikut si ahsiang..kne blik ikut aku pulak...ah suda..
owg blakang sume berimpit..aku drive..wawa duk tepi aku..
time blik aku bwak xdew ar laju2..slow2 jew..bhye beb..(ceh bru ngaku bhaya)
kte owg smpai sungai besar lam pukul 11 lebih..pas anto sume blik umah msing2..aku pon blik umah..
tido 
tamat)....

No comments:

Post a Comment