FoLLoWeRs nUaZrA


I made this widget at MyFlashFetish.com.

">

Thursday, April 21, 2011

tEmAn iStImEwA...

hari ni aku x leh tidow.
kenapa.
pown x taw.
mabey terlebeh tidow petang td. emm.
kali ni aku nak cita kan pasal teman istimewa. 
emm. 
nak kata kan aku x penah ada. 
x jugak
 aku penah ada tp sayang x bertahan lama.
bermulanya begini.
setiap yang aku cinta mesti akan pergi.
sama ada aku yang tinggal kan ataw aku ditinggal kan. 
*macam la banyak sangat.
kekadang aku jelesh tengk kawan2 aku. 
kapel sejak sekolah n kekal hingga hari nie. 
cam na depa wat. uh x reti aku. aku cuba gak tp x daya. mungkin x dak jodoh kot. hehe. 
*ayat orang besa guna.
bila tngk kawan dating. 
huh mesti jelesh.
mungkin masa skolah dulu aku x suke layan cinta cintun niey... 
2 sal la aku x pandai sangt nk bercinta.
sbb aku x reti nak sembang ape ngn dye niey. 
aku tawnya sembang ngan mbe2 jew... .
sembang mesti merapu. 
aku dulu ada kekasih. 
sayang dia sakit.
so cinta kami x kekal.
aku punya satu lagi kekasih.
tp x serasi. 
n aku juga penah ada kekasih. 
tp sayang aku ngan dye tak sehaluan...
kini hanya membujang.
tp kan happy kowt duk bujang nie. x dak la nak kena ngadap henfon 25 jam. nk topup 2 hari skali. 
xdak la duit habis nak blanja dia. hahaha. 
aku pk kawin ja skunk nie. 
senang. 
lagi best. 
(huh gatai..)



1 comment: