FoLLoWeRs nUaZrA


I made this widget at MyFlashFetish.com.

">

Wednesday, May 25, 2011

BeRaKhIr sUdAh

 ttbe lak nk tlis story niey~~~jom layan
hehhh...dah hampir lima bulan dah..,baru aku dpt kesedaran hari niehh..
Alhamdulillah..,akhirnya terdetik jugak hati aku nak tinggalkan semua nie..
tinggalkan??? ehhh..,bunyi nyer macam buat keje jahat jer..aha!
x...aku xjhat...nie ERIN  la..! budak baik sehh! aisehh..perasan sudah..
hermm..,y aku baru sedar nie sebenarnya...ialah..
hermm..
>>buat pe aku nak tunggu benda y aku pasti & yakin benda 2 xkan mungkin terjadi kan,,!?
>>buat pe aku nak tunggu benda y dah memusnahkan harapan aku kan..
>>kenapa plak aku nak kena setia menanti???
Napa la awak tak penah fikir pa y sy fikir tentang awk an..
Lau sy tnya cm 2 mesti awak akn jwb cm nie kan..


kenapa lah aku baru nak sedar hari nieh!!?
Mmg! mmg aku sakit ati...
Sakit ati bila dengar org kata kt kaw..
Tp pa y kaw buat kat aku napa susah sgt aku nak fkir suma tuh..
Npa ati aku nie macam batu jer..xde perasaan nak marah langsung kt kaw..
Ehh...tnya kaw pulak...! bkan kaw tahu p0wn kan..hurmm..

huh! hey awak2X!! pe la y awk jampi kat saya sampai aku xda sikit p0wn perasaan 
marah kat awk...saya dah cuba mcm2 la ...cuba nak bagi diri nie benci kat awk..
tp...susah sgt lah..hurm..
Bagus jugak lau da perasaan mcm tuh kan..
xpa..,kali nie sye maafkan awk..
n sye nak lupakan awk..
sy pegang kata2 
Allah akan pertemukan kita dengan org y salah dahulu"
means..,awk mmg org y salah untuk sye..
sye dah lama redha..,tp kenapa ntah sye masih mengharap..
beng0ng kan ceh...!??

xpa..,mulai hari nie...25.5.2011...jam 11:00..
sye akan lupakan awkvselamanya..
itu janji saya..,
awk jangan datang dalam hid0p saya dh ar ...

Biarlah mem0ri aje y bermain di minda saya..
saya xkan penah lupa mem0ri sy ngan awk...
Jus take time 2 f0rget everything...

tata~


No comments:

Post a Comment