FoLLoWeRs nUaZrA


I made this widget at MyFlashFetish.com.

">

Sunday, May 1, 2011

cErItA BoSaN

hye guys...
agk lme gak aku tak update...
dan mcm biasa blog aku penuh ngan sawang..
(ayat owg slalu gune)
hehehe...
wat masa skang niey aku bzy bebeno kat tmpat keje
al mklumlam..kan hari ibu mkin dekat..
so bertimbun-timbun la keje aku..aishh
cake lam ais peti jgn d cita btapa bnyknye..
ayooo...kdang2 tue pening aku d buatnya..
mne x nye
kejap2 susun cake,kejap2 tulis cake,amek order cake la...layan kerenah custemer la..
nk mcm niey la..nk mcm tue la..
klu pndai buat ar sendiri...
perhhh..
geram aku...(sesetengah jew)

P/S..sapa2 yang sayang kat ibu tue meh la datang happy angel..
ada bnyk cake design baru...paling besh cuppucino ngan cho hazelnut...
(wat promot ket..ngee)

ok ar guys...jgn ditanya kemana aku pergi..sesungguh korang sume dah tahu keje aku...
selamat hari ibu...

No comments:

Post a Comment