FoLLoWeRs nUaZrA


I made this widget at MyFlashFetish.com.

">

Wednesday, May 25, 2011

TeNtAnG PeRaSaAnkU

Hehehe..jgn tertipu dengan entry kali niey =tentang perasaan ku=

jom layannn..
best lagu niey...
aku syukew aku syukew..~_~"

~_~  aku tak kan lelah menunggu ~~''~~
~_~  hingga waktu ajal menjemputku ~~''~~
~_~  tak kan pernah ada ~~"~~
~_~  sesalku untuk menunggumu ~~"~~
~_~  aku harus tetap menunggu ~~"~~
~_~  hingga nanti aku berbaring ~~"~~
~_~  sampai mati aku akan tetap menunggumu ~~"~~

!=)  inginku gapai bulan dan ku petik bintang  (="=)
!=)  inginku berikan semua hanya untukmu  (="=)
!=)  agar kau tahu besarnya cintaku kepada dirimu  (="=)
!=)  ku ingin kau tahu tentang perasaan ku  (="=)
!=)  ku ingin kau tahu besar cinta padamu  (="=)
!=)  inginku berikan sisa waktuku dan sisa umurku  (="=)
!=)  sampai mati   (="=)

by=)irwansyah

P/S...psst psst..lagu niey xdew kene mengene lgsung ngan aku yew..huhuhuhu...

No comments:

Post a Comment