FoLLoWeRs nUaZrA


I made this widget at MyFlashFetish.com.

">

Sunday, May 15, 2011

kEkAsih kEjAp-KeJaP

hahaha...
apa punye istilah aku pakai pun aku tak tahu...
tapi aku terasa nak tulis pasal niey..
"kekasih kejap-kejap"
meaning,sekejap jew couple then cari pasangan laen or dah kapel baru tahu si dia bkn
kekasih yang serasi dengan
jiwa dan raga.
tak tahulah camnekan orang skunk niey nak kekalkan
hubungan tue betul-betul..
sama ada lelaki or perempuan skunk,
dah sama level jew aku tgok..
apsal nak kene jadi kekasih kejap-kejap jek.
tak rasa penat agaknya,sekejap kenal org niey pas tue org tu
then declare 2,3 bulan break off...
klu korang rasa sayang kenapa nak perlu declare?hahah
konpius aku klu ada orang cm niey....
orang cakap men tangkap muat jela kan..
oke tak salah nak cuber tapi kalau rasa memeng tu bukan
pasagan pilihan hati better tak payah la nak cube2
last-last break off jugak kan...
come on la,love is a gift from god!!!
kasih sayang tu indah oke.bukan untuk maen-maen
sebernarnya,terpulang atas diri masing-masing
sebab biler cakap soal hati,
masing-masing ada pendapt tersendiri..
kalau boleh jangan amalkn sikap kekasih kejap-kejap niey..
tak elok untuk hati,diri dan maruah...



p/s,,,,renung-renungkan...dah selamat membaca...

No comments:

Post a Comment