FoLLoWeRs nUaZrA


I made this widget at MyFlashFetish.com.

">

Friday, May 13, 2011

~~~~` Tak AdiL~~~~

hye dear...
aku dah kembali...
kembali kemana????
ngeee..kembali berblog la...
lme aku tak bkak blog.. sejak tiga empat menjak niey aku sibuk sikit..huhu
cerita niey berlaku masa time mother day ri tue..9 ribulan 5..
time tue mang aku tak puas hati ar ngan satu minah niey...
dye ejuzzz(betul kew ejaan aku niey) jadual tak pepe tah...
owg lain bg keje truk2..
yang dye tue amek keje snag..diri kat kaunter jew...cm shial jew..
bengang aku...
custemer dtng bg reset kat dye nk ambek order cake..bleh lak suke2 dye nk arah2kn owg lain amek...
paleotak dye...
owg lain pon ada keje msing2..
tak mcm ko..tahu berdiri kat kauter jew...
time salegirl lain nk gie kaunter..
boleh lak dye halau..konon nye dye nk kira la tue..menymph aku...
time xdew custemer tue..buat la keje skit.susun cake kew,susun roti kew..ini tak..thu nye diri kat kaunter jew..risau bno duit kaunter ilang...mcm la duit dye..poyo jew
bongok...
yang partner nye lak..bkn nye nk tlong tengok roti..roti apa yg abis nk dtmbh lagi..
ini tak..sbuk duk at kaunter ngan amoi dye tue...
bkn nye nk tlong owg blakng tmbh roti...
uhh...
sakit aty kowt..mse tu owg blakang blom mkn lagi..
so dye owg pggil la si polan niey tlong bakar roti jap...sementara dye owg nk mkn...
yang wat aku panas jew tinge jew..
boleh lak si polan niey ckp..
asal xd u tak pegi mkn...
perhhh..dlm aty aku...
bodoh kew ko..xd dye pegi depan tmbh roti mne yang abis..
dah siap tmbh roti..dye pegi toping roti nk bakar...
ko tue..bkn nye nk tlong pon...thu nye nk mrah klu roti xdew..
aku yang tengah susun cake mse tu..
boleh stop jap...
aku yang x dew kene mengene ngan owg blakang pon
ada aty nk tlong dye owg...
aku suh dye gie mkn dulu..
bia aku yang bakar roti niey.....
hangin jew aku mse tue..aku tgok sipolan tue..bleh lak gelak ketawa kat kaunter ngn amoi dye tue..
x rasa bersalah lgsung..
nk jew aku sound kat dye..
wey bodoh kedai niey sapa pnye..xboleh d harap lgsung.....
menci tul aku tgok dye owg mse tue...
uhhh..sabo jela...
time dye owg g rehat..
aku ngan satu kedai duk maki2 dye...
bongok..



No comments:

Post a Comment