FoLLoWeRs nUaZrA


I made this widget at MyFlashFetish.com.

">

Friday, May 20, 2011

GeRaM + bOdOh =BEngoNG

hye dear...ape kabar..

geram???
nape geram niey...

hari niey aku hangin+geram bnyk skit ngan mamat tue...bawak moto xp mata tengok belakang..
paleotak dyer...
nyaris2 jew aku nk excident xd..
alhmdulilah xdew apa2 berlaku..
cter nye cm niey..
xd mse aku nk blik umah..ada satu mamat niey bawak moto..
dye bwak mto salah..dye jalan ikut harus..(arah bertentangan)
aku lak nk msuk ke kanan..dah bg signal dah..
yang mamat niey lak..sepatutnye kne ikut sebelah kiri..
dah tahu aku nk msuk kanan..
ini tak..bangang beno nk ikut sebelah kanan..
memang fuck btul..huh..shial jew...
mta plak tengok belakang..bodoh beno..
aku pun mse tue cuak gak ar nk msuk..igat nk bgi dye lpas dulu..
xp dan2 tue gak la dye nk bnti..ckap an kawan dye agknye kat blakng tue...
aku pun apa lagi...trus ar msuk kekanan...
memang bangang la..time aku nk msuk time tue la dye nk jalan nye..
mta lak still tgok belakang...
hah ambek kau..brek mengejut ko..ilang kawalan jugak dye xd..
hmpir nk lggar kete aku..
nsib baik xlggar lagi..klu langgar..memang mati la dye...
WTF sama dye..
huh...


p/s..story hari niey ada unsur2 @#$%*&! abaikn jela ea..semestinye sye tengah bengang saat niey..

No comments:

Post a Comment