FoLLoWeRs nUaZrA


I made this widget at MyFlashFetish.com.

">

Tuesday, May 17, 2011

PeNaT

hahaha..post entry yang agk sengal bnyinye...

aish cik erin..penat pon nk cter lam blog jgak kew..

huh diam..blog aku ske aty aku la..

penat tersangat2 nye la aku ary niey..
kne packing roti sebnyk 1300 biji..byangkn la..
bnyk tue...
yang wat aku tencion jew xd ada stu sipolan niey wat poblem kat  aku nye kiraan..
mne tak bengang nye paleotak niey..
xpasal2 aku kene punggah blik roti tue than kira blik semula,,
bengang btul...huh..
igat senang kew..
ckp memang senang..cube buat ar..
klu roti nye custemer order tue dapat lbih xpew la jugak..kira sedekah..
klu di buatnye roti tue kurang...x kew haru jadi nye..
nty yang kene sapa..
compom aku yang kene...
ceh....

ok la niey jew story tuk ary niey...
skg nk rest..penat bebenor dah niey...

tgok baby niey..penat betul dye..mesti dye tolong mama dye kemas umah niey..
ishh ishh baik btul...

No comments:

Post a Comment